Serdecznie witamy w naszym sklepie z akumulatorami.
Szukasz markowego i bardzo dobrego akumulatora w rozsądnej cenie?
Specjalnością naszej firmy są wszelkiego typu akumulatory samochodowe.
W naszej ofercie znajdziecie akumulatory do samochodów osobowych, ciężarowych, motocykli, quadów, skuterów i innych.

UWAGA W OFERCIE POSIADAMY AKUMULATORY DO WSZYSTKICH MODELI AUT!!!

Jeżeli nie wiesz jaki akumulator będzie odpowiedni dla Twoich potrzeb, zawsze możesz skorzystać z fachowej porady telefonicznej pod numerem: 606 177 026

Akumulator możesz odebrać osobiście pod adresem:

ŁÓDŹ ul. Dąbrowskiego 34, tel. 606 177 026

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 17.00 oraz w soboty w godz. 9.00 – 13.00.

Najważniejsze:

NASZE AKUMULATORY SĄ NOWE, NIE SĄ ZLEŻAŁE!

Nie musisz wychodzić z domu aby dokonać zakupu.
Prowadzimy ciągłą sprzedaż akumulatorów na Allegro:
Sprawdź naszą najnowszą ofertę: kliknij aby zobaczyć najtańsze akumulatory w Łodzi

134 komentarze so far.

  1. Magda pisze:

    Świetna obsługa, serdecznie polecam.

  2. Marek pisze:

    Fajne ceny i duży wybór.

  3. Jacek pisze:

    Mieszkam na górnej wiec jak dla mnie bomba. Blisko, tanio i dużo akumulatorów do wyboru.

  4. Mariusz pisze:

    Super, że jest otwarte w sobotę. Uratowała mi Pani dup…ę 🙂 Jeszcze raz dzięki z pomoc i szybką obsługę.

  5. Marek pisze:

    Mały sklepik ale asortyment wystarczający. Za fajne pieniądze kupiłem do mojego transita.

  6. Wojtek pisze:

    Pani bardzo pomocna. Akumulatory w dobrej cenie. Jak ktoś z Górnej to warto odwiedzić.

  7. Bartek pisze:

    Dobry wybór budżetowych akumulatorów. Moim zdanie nie warto przepłacać.

  8. Wlodzimierz pisze:

    Ceny faktycznie dobre ale wybór mógłby być większy.

  9. Magdalena pisze:

    Pani mi pomogła w wyborze bo na akumulatorach się nie znam. Wybrałam vartę może troszkę droższa niż inne ale stawiam zawsze na markę. Jak się będzie dobrze sprawował to polecę ten sklep 🙂

  10. Daniel pisze:

    Akumulatorki w dobrej cenie super

  11. Mariusz pisze:

    Obiecałem, że coś napiszę jak będę zadowolony więc piszę 🙂 Polecę sklep znajomym bo warto. Pozdrawiam

  12. Aleksander pisze:

    Dzięki za pomoc. Wrócę na wiosnę po akumulator do motoru. Pozdrawiam

  13. Natka pisze:

    Akumulator wymieniony, działa bez zarzutu. Pozdrawiam i dziękuję – będę polecała

  14. Filip pisze:

    Jechałem do Was z polesia ale było warto. Ojcu już poleciłem pewnie niedługo się u Was zjawi bo jego akumulator już ledwo zipie.

  15. Ania pisze:

    Dziękuję i pozdrawiam.

  16. Benek pisze:

    Chciałem tylko napisać, że wybrany akumulator sprawuje się super. Bardzo dziękuję

  17. Patrycja pisze:

    Jeszcze raz dziękuję za tak sprawną obsługę. Buziaki

  18. Kuba pisze:

    Będę Was polecał – wielkie dzięki!

  19. Jarek pisze:

    Ledwo co znalazłem sklep przez te remonty dróg. Warto jednak było poszukać bo jeśli chodzi o cenę to chyba jesteście bezkonkurencyjni. Tak trzymać pozdrawiam.

  20. Kokos pisze:

    Szubko wymieniłem akumulator, stary zostawiłem i wszyscy zadowoleni. Przed świętami nie ryzykowałem i wybrałem nowiutki w sumie za taką cenę nie ma co kombinować. Co kilka latek trzeba liczyć się z takim wydatkiem. Polecam sklep i ekspedientkę 🙂

  21. Ollo pisze:

    Szukałem na całej dąbrowie i nie znalazłem lepszego sklepu. Dzięki i do następnego.

  22. Radek pisze:

    Szybko, sprawnie i za rozsądną cenę – tak powinno być.

  23. Nikola pisze:

    Dziękuję Pani za doradzenie (oszczędziłam troszkę grosza) i za pomoc w wyborze akumulatorka do mojej yariski :*

  24. Grzesiek pisze:

    Super wielkie dzięki

  25. Jack pisze:

    Polecam. Duży wybór w rozsądnych cenach.

  26. Przemek pisze:

    Ale mi się udało zdążyłem tuż przed urlopem w sklepie 🙂 Dzięki polecam

  27. Paweł K. pisze:

    Tuż przed wyjazdem nad morze akumulator zaczął mnie wkur….. 🙂 Na szczęście mam blisko do sklepu na dąbrowskiego, więc szybko podjechałem i po sprawdzeniu czy stary jeszcze się do czegoś nadaje, postanowiłem wymienić na nowy aby spokojnie wyruszyć na upragniony urlop 😛 Dziękuję za pomoc.

  28. XXXYYZ pisze:

    Dobry sklep

  29. Monica pisze:

    Autko nie chciało za bardzo odpalać. Podjechałam do sklepu, pani sprawdziła jakimś 🙂 miernikiem akumulator i okazało się, że dobiega końca swego żywota. Nie zastanawiałam się tylko kupiłam nowy i problem zniknął. Wielkie dzięki i pozdrawiam.

  30. Lenka pisze:

    Pani mi doradziła, wyjaśniła i zaproponowała taki akumulator, żebym nie przepłacała. Mąż w domu mnie pochwalił 🙂

  31. Janek pisze:

    Co wy wszyscy tak się podniecacie tym sklepem. Zwykły sklep z akumulatorami. Ok ceny może są spoko ale bez przesady.

  32. Seba M. pisze:

    Polecam

  33. Gabryś pisze:

    Podjechałem pod same drzwi sklepu, wyjąłem stary akumulator i oddałem, kupiłem nowy i zamontowałem. Odjechałem zadowolony 😛 Aaaa no i zapłaciłem ale rozsądną kwotę i nadal zadowolony:P

  34. Jacek S. pisze:

    Sporo szukałem w necie najlepszej oferty i wybór tego sklepu to byla dla mnie optymalna opcja. dzieki

  35. Jolanta pisze:

    Nic nie znam się na akumulatorach ale w sklepie wszystko mi wytłumaczyli i doradzili. Duży plus za obsługę

  36. Felix pisze:

    Szybko, sprawnie i za uczciwe pieniądze. Sklep godny polecenia.

  37. Piotrek pisze:

    Zakup udany więc mogę z czystym sumieniem polecić

  38. Rafał pisze:

    Spory wybór akumulatorów ale nieprzeleżałych warto na to zwracać uwagę.

  39. Tomek pisze:

    Uczciwy sklep z akumulatorami.

  40. Radek pisze:

    Dobre ceny polecam

  41. Ernest pisze:

    Zadowolony klient powraca i jeśli akumulatorek będzie dobrze się sprawował to będę polecał Pani sklep.

  42. Adi pisze:

    Fajny sklep, istnieje już kilka lat a nie jak te inne, które pojawiają się na rok i zamykają się. Potem szukaj wiatru w polu przy ewentualnej reklamacji.

  43. Tomek pisze:

    O mały włos kupiłbym nie taki akumulator, na szczęście Pani sprawdziła jaki pasuje do mojej bemeczki i po taniości zakupiłem.

  44. Darek pisze:

    To już 2 akumulator do mojego 2 auta kupuje w tym sklepie i jak na razie (nie zapeszając) wszystko w porządku.

  45. Sandra pisze:

    Myślałam, że kupno akumulatora to jakaś czarna magia a tu proszę podjechałam, zakupiłam (oczywiście Pani mi doradziła jaki) i wymieniłam od razu przy sklepie na nowy. Super dzięki

  46. DarkMOC pisze:

    W okolicy lepszych cen nie znalazłem wiec kupiłem akumulator u was i na razie daje radę 😛

  47. Andrzej pisze:

    Fajny osiedlowy sklep ale z dużym wyborem akumulatorów w przystępnych cenach.

  48. Madziarek pisze:

    Wymiana i kupno akumulatora zajęła mi 15 minut.

  49. Czarek pisze:

    Dobre ceny i duży wybór akumulatorów.

  50. Minio pisze:

    Polecam najmilsza i najbardziej fachowa obsługa w mieście, i do tego ceny najniższe. Pozdrawiam zadowolony klient.

  51. Karzysiek ŁKS pisze:

    Nawet znalazł się akumulator do mojego motoru – super!

  52. AniaW pisze:

    Dziękuję za pomoc pozdrawiam

  53. Jaso pisze:

    Myślałem, że jestem najmądrzejszy a tu proszę, Pani Ekspedientka miała rację. Polecam, wiedzą co sprzedają.

  54. Celina pisze:

    Ciepła i miła obsługa, ceny atrakcyjne.

  55. Davido pisze:

    Wszystko tak jak powinno być – polecam 🙂

  56. Kamil pisze:

    Duży wybór akumulatorów – zdecydowanie na plus.

  57. bakubu pisze:

    wszystko spoko

  58. Arek pisze:

    Akumulatorek jak na razie sprawuje się świetnie. Polecam

  59. Felicja pisze:

    Dziękuję za fachową poradę i pomoc w wyborze baterii do mojego auta.

  60. Lqskt pisze:

    Spory wybór akumulatorów od tych droższych znanych marek po te w cenach na każdą kieszeń z niższej półki. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie – nawet wybredni klienci.

  61. Jacek P pisze:

    W dzielnicy Łódź-Górna nic sensowniejszego nie znalazłem. Cena jakość 8/10

  62. Sylwek pisze:

    Szybka wymiana akumulatora i atrakcyjne ceny.

  63. Maria pisze:

    Sklep godny polecenia.

  64. Mareczek pisze:

    Dobra i miła obsługa.

  65. Leszek pisze:

    Najlepszy sklep z akumulatorami na górnej szczerze polecam.

  66. Celina pisze:

    Przystępne ceny.

  67. Nina pisze:

    Jestem zielona jeśli chodzi o akumulatory ale na szczęście Pani pracująca w tym sklepie mi doradziła i mam już nowiutki akumulatorek za rozsądną cenę.

  68. Ford pisze:

    Akumulator szybko dobrany i od razu zamontowany – nie spóźniłem się do pracy dzięki

  69. Sebastian pisze:

    Zdecydowanie polecam nie tylko ze względu na atrakcyjną cenę.

  70. Andrzej Łodzianin pisze:

    Szybko, sprawnie tak jak powinno być.

  71. KamilBMW pisze:

    Wszystko elegancko akumulator kupiony za dobre pieniądze.

  72. Marcin Przewieś pisze:

    Dziękuję za przemiłą obsługę i zamontowanie nowego akumulatora. Cena bardzo, ale to bardzo korzystna. Pozdrawiam 🙂

  73. Max pisze:

    Miła i kompetentna obsługa, dobre ceny. Cóż więcej chcieć?

  74. Jacek pisze:

    Sklep godny polecenia.

  75. Darek pisze:

    Bardzo dobry sklep z akumulatorami zdecydowanie będę Was polecał znajomym.

  76. Natalia pisze:

    Zakup akumulatora przebiegł szybko i sprawnie pozdrawiam

  77. Lucek pisze:

    Tanie i nie zleżałe akumulatory polecam

  78. Marysa pisze:

    Serdecznie polecam

  79. andrzej pisze:

    aż miło kupować w tym sklepie, odbiorą telefon, doradzą, sprawdzą stan starego akumulatora, sprawdza czy nowy jest pełnowartościowy, życzyłoby się by inni handlowcy byli tacy jak Pani, która mnie obsługiwała.

  80. Judas pisze:

    Rzeczywiście fajny sklep,trochę niepozorny,ale spory wybór.No i ceny bardzo ok. Ocena wg katalogu miła obsługa,pani nawet ma klucze do wymiany ,to miłe.Akumulatory naladowane ,sprawdzane przy kliencie,nie ma się do czego doczepić,aha bardzo miła obsługa,tak powinno być wszędzie.Polecam

  81. Dorota pisze:

    Sklep godny polecenia.

  82. Alla pisze:

    Dzięki Pani zaoszczędziłam i jestem zadowolona z zakupu akumulatora. Jeszcze raz dziękuję i będę polecała ten sklep.

  83. Damian pisze:

    akumulator wymieniony klient zadowolony – dziękuję Damian

  84. Damian pisze:

    Chciałbym się zapytać o akumulator varta Silver Dynamic AGM 570 901 076 czy jest w sprzedaży jak tak to jaka cena

  85. Lucek pisze:

    Kłaniam się nisko i dziękuję za pomoc w wyborze i wymianę akumulatora. Pozdrawiam Lucek z Toyoty Avensis

  86. Grzechoo pisze:

    Miła i profesjonalna obsługa,ceny przystępne.gorąco polecam.

  87. Pan Ford pisze:

    Dobra obsługa i niskie cenny, polecam.

  88. Krzysiek pisze:

    Zmuszony przez mrozy i stan mojego akumulatora musiałem udać się do sklepu i zakupić baterie do mojego samochodu 🙂 Wybór bardzo dobry jestem zadowolony z ceny jak i z obsługi. Pozdrawiam

  89. Piotr pisze:

    Polecam serdecznie. Miła obsługa, przystępne ceny, na prawdę sklep godny polecenia

  90. Alek pisze:

    Lepszej opcji nie znalazłem w Łodzi po tak atrakcyjnych cenach.

  91. Pawel pisze:

    Gorąco polecam ten sklep kupiłem wczoraj akumulator varta za 300 złotych i jestem bardzo zadowolony ,pani która mi go sprzedawała jest bardzo miła . Pozdrawiam

  92. Wojtek pisze:

    Sklep zaopatrzony super, ceny rewelacja. Nie ma co jeździć po Łodzi, bo tu jest najtaniej.Pani kompetentna i przemiła

  93. Władek pisze:

    Zadowolony klient 🙂 pozdrawiam

  94. Gienek pisze:

    Duży wybór akumulatorów w dobrej cenie.

  95. Veronika pisze:

    Miła i fachowa obsługa. Polecam ten sklep.

  96. Helenka pisze:

    Nie znam się na akumulatorach i kupiłam akumulator, który mi poleciła Pani sprzedawczyni. Mąż mnie pochwalił za dobry zakup w dobrej cenie.

  97. Titus pisze:

    Sklep godny polecenia.

  98. Olek pisze:

    Taksówkarze mają zniżkę na akumulatory i to sporą! Dzięki wielkie pozdrawiam.

  99. SławekL pisze:

    Dobre ceny i duży wybór akumulatorów – polecam

  100. Mariusz pisze:

    Sklep godny polecenia. Ceny przystepne, neutralna porada bez wciskania na sile jakiegos produktu. Milym zaskoczeniem jest tez mnogosc akumulatorow, jest w czym wybierac. Firma rozmiar pojemnosc moc rozruchowa, nie sadze aby ktos nie dobral czego potrzebuje.
    Jestem zadowolony i jak wykoncze ten akumulator przyjade po nastepny.
    Pozdrawiam

  101. Czarek pisze:

    Zdecydowanie polecam!

  102. AdamS pisze:

    Wszystko dobrze, przemiła obsługa i pomoc w wyborze akumulatora. Ceny równe z allegro, więc lepiej podjechać. POLECAM

  103. onn pisze:

    Wszystko OK. Ceny przystępne. Kupowałem 2x.

  104. Bartek 1984 pisze:

    Dobrze wyposażony sklep jeśli chodzi o akumulatory, są nowe a nie zleżałe.

  105. Miłosz pisze:

    Cena, jakość, obsługa wszystko zdecydowanie na plus. Polecam !

  106. Szymon T. pisze:

    Przyjechałem aż z Teofilowa na Dąbrowskiego do sklepu ale było warto. Super ceny polecam.

  107. Aneta pisze:

    do sklepu zwabiła mnie cena ale w tym przypadku cena i jakości idzie w parze – no i miła obsługa dzięki za radę. Miałam przeznaczone max. 300 – 250 złoty na akumulator a wydałam 196 zł 🙂 warto było!

  108. Janina pisze:

    dziękuje za pomoc w wyborze i zamontowanie akumulatora sama nie mam pojęcia o tym pozdrawiam

  109. Sergiusz pisze:

    Dzięki za szybka wymianę i dobrą cenę Pozdrawiam Sergiusz od VW Passata

  110. Lunapark łódź pisze:

    Zakupiliśmy 4 akumulatory w bardzo dobrej cenie dziękujemy i zapraszamy do lunaparku przy stawach Jana.

  111. Franek pisze:

    Potwierdzam Pani pomaga przy wymianie akumulatora 😛

  112. Michał S. pisze:

    Potwierdzam.Fachowa obsługa,a Pani ekspedientka pomaga nawet wymienić akumulator !

  113. Gerard pisze:

    dobry sklep z akumulatorami jak ktoś z łodzi to polecam

  114. Horacy pisze:

    Akumulator do mojego motoru kupiłem i jestem zadowolony, czekam tylko na otwarcie sezonu pozdrawiam

  115. Dominik pisze:

    Chyba najtańszy sklep z akumulatorami w Łodzi, szczerze polecam.

  116. Sławek pisze:

    Wielkie dzięki za pomoc w wyborze akumulatora do mojego peugeota.

  117. Zadowolonu klient pisze:

    Zadowolony klient pozdrawia

  118. Kajtek pisze:

    Ale laska sprzedaje te akumulatorki w tym sklepie,ceny też gorące jak Ona.Pozdrawiam sympatyczną Panią Ekspedientkę !!!!

  119. agnieszka pisze:

    Witam,

    czy mają Państwo akumulator centra standard cc440, jeśli tak to w jakiej cenie?

    Pozdrawiam,

    Agnieszka

  120. Zasłużony pozytyw, idealny partner do interesów

  121. Zyta pisze:

    Zakup akumulatora udany 🙂 polecam

  122. Czesław pisze:

    Serdecznie dziękuję za doradzenie, dzięki Wam zaoszczędziłem i jestem szczerze wdzięczny.

  123. Kaśka pisze:

    Nie wiem jak oni to robią, ale mają najtańsze akumulatory w Łodzi. Polecam jak najbardziej:)

  124. panFilip pisze:

    Dzięki za fachową obsługę (y)

  125. Rico pisze:

    Zadowolony klient pozdrawia 🙂

  126. HurtAku pisze:

    Ceny godne polecenia.

  127. Arek pisze:

    Dziękuję za zniżkę i pozdrawiam Arek Deliniak.

  128. Mirek pisze:

    Fachowa obsługa i bardzo korzystne ceny polecam.

  129. Natalia P pisze:

    Bardzo miła obsługa, jestem zadowolona z zakupu akumulatora.

  130. Piotr Trzemian pisze:

    Byłem, zakupiłem i jestem zadowolony z ceny jak i z zakupionego akumulatora do mojej meganki. Pozdrawiam

  131. Heniek pisze:

    Chyba najtańsze akumulatory jakie znalazłem w Łodzi. Nie zdzierają z ludzi pozdrawiam.

Leave a Reply